Ensam hemma

Är ensam hemma nnu med min brorsa...så tekniskt settt så är jag inte ensam. Men men.

Om 5 dagar åker alla utan jag och Emelie till halstahammar :) Ska bli kul att vara ensam hemma, och tvätta själv och städa och diska :(

Dom ska åka och hälsa på vänner och våran nya blivande hund :) Oj, kom på att bara Leslie vet om att vi ska få ny hund! Ska nog berätta för Louise och Natta också ;D

Jag och syrran har bestämt att vi ska ha filmkväll då och gott de 3 dagar som de är borta. Vi ska laga tacos på första kvällen !tillsammans! dt är nytt för oss för vi umgås inte så mycket även om vi bor i samma hus.  Vi kommer nog hyra filmer eller så kommer vi låna från våran kompis Kathe. Hon är jättesnäll och hon är våran fd granne och vi får låna filmer nästan när vi vill! Efter Tacosen ska vi ha efterrätt som jag redan har gjort flera timmar tidigare. Fryst halloncheesecake!!! (Eller kanske någon paj....) Mums! Kommer en bild på dom. Man gör dom i muffinsformar och det blir 12 stycken men jag ska bara göra en fjärdedels sats. :) fast glass i ugn är också väldigt gott! Mums ännu en gång!!!!

Fryst Halloncheesecake



Här är länken till receptet:

http://www.hemmetsjournal.se/Mat/recept/?RecipeId=8102




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0