:(

Vet inte hur jag gjorde men jag gjorde det på nåt sätt!

Jag gick nerför trappan och jag föll och skadade foten. Så när jag ställer mig på foten så värker det i hela benet! Och mamma svarar inte i jävla föbannade telefon. Har ringt henne ca 5 ggr nu och hon  svarar ändå inte! Grrr...
Har lindat in foten i gasbinda det hjälper lite mot smärtan. Har även tagit Alvedon som smälter i munnen! Usch! Vad äckligt! Det gör jag inte om!!! :(
Jag vill inte förstöra för dom andra så dom behöver inte komma hem men hon ka ju ff svara i telefonen! Eller?

Har tittat på en film men den var vl någurlunda bra. Van Helsing hette den. Trodde det skulle vara lite skräck i den.
Jag skulle har gjort i ordning precis när jag ramlade!

Men det slutar inte här i detta förbannade huset!!! (bara vissa fattar nog) Jag stod framför spegeln igen....(Säger bara) EMELIE!!!!!!!!! Usch fy och bläääää!!!!!!!!!!!

VILL INTE BO HÄR ENSAM!!! :s

Hatar vita tröjor! :( :( :( :( :( :( :( :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0