Förlåt...

Har inte varit inne för pappa hade med sig laptopen till jobbet, så vad gör man?

Roligt att säga att igår kväll när jag, Emelie och pappa åkte till hemmakväll, på vägen dit så mötte vi en lång bilkö mitt på vägen...pappa vevade ner rutan och frågade vad som hade hänt.
- Det kom en flock får gåendes här! sa en man som var ögonvittne till händelsen.
Haha! xD Jag och Emelie började skratta och vi sa alla tre på en gång samtidigt: - Det är våran grannes!

Tidigare på morgonen så hade fåren rymt för att dom hade blivit skrämda av Lodjur (som det fanns tre utav).

Imorse hände nåt konstigt också...min lilla mamma fick gå ut och jaga hästar som bor väl ca 1-2 km bort härifrån? Men det var faktiskt en get bland dom två hästarna. geten har varit här förr så den hade telefonnr på halsbandet. Dom hade förmodligen oxå blivit rädda för Lodjuren. och sedan efter en stund kom även fåren tillbaka hem efter en natt i skogen. Ledaren i flockens nosben hade fläkts upp så att det syntes köttsår. Dessa fick mamma hjälpa grannarna att fösa in i hagen. men nte bara det...mamsen fick även gå in i grannens hästhage och sätta i ordning ett täcke som den ena hästen hade för det satt löst.

Ja! Vilken morgon! Mamma säger att jag inte får lägga upp bilder på mig men det är ju bara mina kompisar som läser min blogg sååååå..... Här är en bild innnan jag ska titta på "Life stinks". Igår kollade jag på " det våras för rymden"

Lilla jag!





Detta är filmerna med handling:



Det våras för rymden

Må farsen vara med dig i denna hysteriskt roliga rymdfilm, skapad av det komiska geniet Mel Brooks. D et våras för rymden kommer att skicka dig ut i världsrymden med enorma skrattattacker och få 8 triljoner poäng på skrattmätaren! De driver med allt från Stjärnornas krig till Star Trek, och är en omåttlig parodi på storslagna Science Fiction-filmer, full av komiska galenskaper. Utan fruktan - och utan en aning - för rymdhjältarna Lone Starr och hans medhjälpare Barf, som är hälften man och hälften hund, ett krigbland stjärnorna för att befria prinsessan Vespa från Dark Helmet onda klor.



Life Stinks

Har du haft en riktigt dålig dag nån gång? Du vet en sådan dag då man blir rånad av psykotiska lodisar, levande kokt i vegasoppa, fällt av en stinkande gammal baglady, förväxlad med en toalett och dessutom tappar toupén! Den rike och mäktige Goddart Bolt har just en sån dag...och 29 dar till väntar honom efter att han har förlorat ett vad om att kunna överleva gatan i en månad...Livet kanske suger men skratten duggar ändå in i denna hysteriskt roliga komedi av Mel Brooks och Lesley Ann Warren.

Dom e´asbra!

GODNATT!!! PUSS PUSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0