Längtar!

Nä, nu längtar jag till kören! Jag tror jag dör! Sitter på youtube och spotify och söker på låtar som vi sjunger! Har lyssnat på skivan som vi har spelat in oxå! HAHA! Jag och Cisi lät förfärliga!!! *asg*

Det var tider det! Onsdagar är nog den bästa dagen men ibland har jag faktiskt varit sur över att åka på kören men jag åker alltid när det går...inte om man har halvt tappat rösten! Det hade jag en gång. Det var när jag hämtade mig efter svininfluensan. Det var inte roligt. Fick inte åka på jättelänge och jag kunde inte sjunga nåt!

Hittade tyvärr ingen bild på skivan och jag orkar inte ta kort och sedan lägga in i datan :( Om ni vill se skivan får ni gå till församlingshemmet i kinna för där säljer de ut skivorna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0