Livet leker...eller?

Livet leker skulle jag vilja säga...men det kan jag inte. Tyvärr. Emelie kom hem från mormor idag efter att ha varit på Liseberg för 2 dar sen, det första hon gör är att bli piss förbannad för att katterna är inne i hennes rum bara för att dom kan hoppa upp i sängen (bacillskräck?), men för guds skull dom är 2 veckor gamla! har ni nån gång sett katter flyga? Nej. Inte jag heller!

Elin min minsta syrra sitter i mitt knä och grinar. kan det bli mycket värre än såhär? Vilken dum fråga klart att det kan. Nä nu ska jag ta och sätta på kaffe innan han som ev ska köpa båtmotorn kommer. Vi hörs!


Detta är valpen som kommer om 3 veckor.


Han försöker att rymma

Detta är oxå en söt bild.

Han är så söt när han sover.

Denna bilden är min favorit.

Denna bilden är min absoluta favorit. <3

Kommentarer
Postat av: Louise

Ska ni köpa en ny hund?

2010-07-25 @ 10:03:39
Postat av: Rebecka Bohlin

Ja det ska vi visst! :P

2010-07-28 @ 10:04:54
URL: http://rebeckabohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0