Mätt!

Har just ätit upp min 2 kg melon som jag köpte i förrgår :) Jag åt inte upp en hel nu men jg åt den sista 4-delen.

Igår blev det ingen Wich ialla fall det blev en 88:an :) Mums!

Filmen som jag och Emelie tittade på igår kväll var visst på svenska! Hmmm....

Molly saknar verkligen familjen och speciellt Elin. Hon går in i Pannrummetr och tittar ut genom fönstret flera gånger om dagen och kollar om bilen har kommit. Och på kvällarna går hon in i barnens rum. Men i morse såg jag nåt annurlunda. Molly gick fram till Elins säng och stoppade nosen mellan de vita stängerna och gnydde till. Och i natt så låg Molly i min säng hela natten och Flizan och kattungarna (förutom en röd som hela tiden fräser mot Molly) brydde sig inte. Flizan låg ju hela tiden vid mitt huvud.

Åhhh.... Molly vill leka och så kan jag inte det nu när jag har skadat mig. Just nu ligger hon i soffan med sitt huvud i mitt knä och ser helt ledsen ut! Men inte nu längre...Haha! Hon sprang ut i köket och började skälla på Flizan. Vet ni vad hon gjorde? Hon försökte öppna påsen med frusen köttfärs i!!! Vilken bra hund ;)

Föresten pappa sa att Flizan kan bli på smällen igen om det är så...och jag undrar varför hennes mage har börjat växa och bli större????

Försöker intala mig själv att hon bara har börjat äta mera nu! :D

Hittade nårra roliga bildr på google.se......måste bara lägga upp!

En riktig Hot-dog!



Are trying!



Billig diskmaskin!



Black donkey (sheep)



De ser nöjda ut! (elefanterna alltså)



Gillar inte att duscha!



Detta är vad vi kallar: Galna vargsjukan!



*asg* FUN! xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0