Skämt-Blocket ;)

Hittade dessa bilder på facebook. Jag var ju bara tvungen att lägga upp dessa bilder på tabbar eller helt enkelt knasiga annonser som har funnits på blocket. Dessa är de mest knasigaste som jag nånsin har sett. :D

En deja vu för Gud?

Han tror att det kommer bli så stora klimatändringar! xD

Denna skänker bort snö...

Denna är väldigt desperat, säljer snö pga ryggskott.

men det tar inte slut där, nej här är en som har tappat tron...

Hon har tappat tron och vill att nån annan hittar den.

det finns även en som säljen en antik keps från 90-talet...

Den är antik och man kan tro att den är helt ny om man tittar på kvalitet.

men vem vill inte ha en soffa som en kändis tjej har legat och vilat sig i...

Antikt värde...

heter du Karin Bengtsson så är detta nåt för dig...

Biljett till karin bengtsson! Här!

Men denna är min favorit!

 

Detta var många roliga tycker jag! Vad tänker en del med? Haha! ^^
KOmmentera och skriv vilken din favorit var!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0