Slump?

Mamma och Emelie har kollat på gamla släktforskarpapper från förr och hittade 2 av våra släktingar som hette båda karolina i mellan namn. Mamma döpte även Natalie efter dessa kvinnor och när dom nu kollade i papprerna så såg dom att båda dessa kvinnor fyller år på samma dag och det är den 2/10 fast olika år då. Men så kom vi på att Natalie fyller också år 2/10! detta är antingen en jätteslump eller så har andarna nåt i görningen....Natalie är född för sent!!!!

????

Jag kollar på Lejonkungen på youtube och jag gråter jättemycket när Mustafa dör. Men jag gråter inte till Titanic!?
Hur kommer detta sig?

Jag har börjat läsa en ny bok som heter "Vän med vargar" Den är jättebra och har ännu bara läst en 4-del, men jag har en känsla av att jag kommer vilja har en fortsättning. :)

Vän med vargar!



Oj en väldigt liten bild!

Ville även passa på att säga Grattis! till min bästis Louise! Hon är den bästa! <3

Happy birthday!!!



Grattis! Presenten kommer med posten på måndag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0