Söker...

Håller på att leta för fullt på internet efter filmen Lejonkungen. Jag vill har den! Har sökt i timmar och väntar på att nårra ska komma ut på Tradera som inte kostar över 200 spänn!

Har fortfarande ont i foten och n går jag med kryckor när jag har som mest ont. :(

Dessa filmerna är vad jag letar efter:

Lejonkungen



Lejonkungen 2: Simbas skatt



Lejonkungen 3: Hakuna Matata



Detta är mina favoritlåtar från Första, andra och tredje filmen

Lejonkungen

Lejonkungen 2: Simbas skatt

Lejonkungen 3: Hakuna Matata

Enjoy!!! :D

Kommentarer
Postat av: Nelly

Kolla ginza ;)

2010-07-31 @ 16:33:10
Postat av: rebecka

Har redan kollat allt12 den har utgått...den finns bara i usa! :( på en sajt som jag inte kommer ihåg vad den heter och då måste man betala porto oxå. filmen kostade 15,45 (hur mycket det nu är) och portot var på 13.89.....det blir 15,45+13,89x8!!!!



det blir ganska dyrt!

2010-08-01 @ 18:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0