Tråkigt!

Jag har skittråkigt har precis tittat på Night rider och Jims värld...det var ganska bra faktiskt men jag har inget att göra nu. Nåt tips?!

Familjen har ju åkt till halstahammr nu. Saknar dom redan. :( Jag vill inte vara ensam i detta huset. Emelie är ju borta och jobbar hela dagarna så jag har hand om Molly.
det kan jag ju göra! Åka till Ica!
Igår köpte jag en Ben&Jerrys Wich (glass mellan cookies), Men den glömde jag lägga i frysen när jag kom hem så den låg i rummet edan jag bytte om och sedan gick ner. Hade helt glömt bort den! I alla fall så hade jag lagt den i solen så den smält så jag var tvungen att slänga den :( Kan ju åka och köpa en ny för 26 spänn! :( dyrt men gott!!!!! MUMS!

Mums med Ben and Jerry´s!


Vi hörs! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0