Öhhhh...

Öhhhh..... Jag trodde att valpen stavades med s men det visade sig att vara z! Då blev det Azlan inte Aslan!

Här är en härlig bild på honom!



Cutie!!


Ojsan!

Jag var på kören i Onsdags och vi hörde nårra som sjöng i kapellet...det lät väldigt falskt!!!
hehe! jag gick upp och kollade... det var emelie som sjöng med nårra kompisar!!! Jag blev nog rödare än en tomat!!!! HAHAHAHA!!!!!! vad jag skrattade efter det! *asg*

Kommer snart lägga upp bilder från min mobil! kommer om en stund :)

Kommentarer
Postat av: rebecka

freaky, jag heter också rebecka bohlin :P fast jag bor i kanada.

2010-11-21 @ 21:55:22
URL: http://beckiesgarage.blogg.se/
Postat av: Rebecka

VA??? Sjukt!!! xD

2011-02-02 @ 14:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0