:)

Nu måste jag ju meddela att en kompis Kevin Svensson (14 år), har skaffat facebook!!!!! Eller han håller på i alla fall <3 Han ringde och berättade för mig förrut :D Efter att jag hade tjatat lite xD

Anledningen till att han inte hade skaffat det tidigare var att han tyckte att det var onödigt. Han hade ett förr men tydligen så gillade han det inte. Men jag sa att då behöver du bara vara vän med mina kompisar t. ex bögen (erik), Bitchen (leslie), och lollo :) Då gick han med på det. Men! Han har "lagt undan" sin mobil och han kommer inte ihåg var han la den. Den är urladdad och eftersom att den är helt ny och han har tappat bort pappret till simkortet så har han inget mobilnummer at ge ut. :( Jag e inte glad nu.

Men vad ska man göra??

det var ett tag sen jag var inne och bloggade men nu ska jag se om det kommer igång igen :)

ojjjjj!!! Kom på att vi hade matte till imon! Har inte gjort den!
jag gör den imon bitti för  snart ska jag lägga mig. :D

Godnatt <3

kanske lägger upp en länk senare till hans facebook ;)

Kommentarer
Postat av: A A L I C E I D A

sv ; haha , erkänn ! :D

2011-01-27 @ 11:35:55
URL: http://aaliceida.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Håll käften!!!! Jag hatar honom!!!! :(

2011-02-02 @ 14:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0