Födelsedag!

Brorsan -Samuel - fyller 7 år idag. Firade honom imorse klockan 6!!! Kände direkt att mitt huvud inte var okej...migrän...självklart! :( Så jag har varit hemma hela dagen!!!!

Efter 3 alvedon och lite vila gick jag upp och slängde ihop nårra muffins, samtidigt tog pappa vespan och körde till micheals allköp :) det var en rolig syn att se honom åka på den lilla moppen med den jättestora kroppen. XD

sedan har inte mycket hänt förutom att mamma samuel och nathalie var på ögonmotagningen. Jag passade elin. Nu har huvudvärken kommit tillbaka och jag ska kolla slött på en film och bara slappa och kaanske plugga lite inför provet som jag missade idag. Men jag ska nog ta och göra det imon eller nästa vecka.....

Höll på att glömma! Fick ett sms från Lollo och där stod det att någon i klassen har avslöjat att jag e kär i Oliver! Det var ju skoj XD inte för att jag bryr mig men nästan alla har ropat Oliver och Becka sitter i ett träd... Stackars Oliver!!! Tur att jag ska till skolan imon så blir förhoppningsvis han inte retad för det utan jag istället! ;D

Dt var nog allt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0